Pozyskiwanie i wymiana punktów

Program lojalnościowy BioFeed ZOO - im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz!

Aby uprzyjemnić zakupy naszym Klientom przygotowaliśmy Program Lojalnościowy BioFeed Zoo. Program lojalnościowy dedykowany jest dla wszystkich zarejestrowanych w naszym sklepie Klientów. Aby zbierać punkty, nie trzeba rejestrować się w programie, wystarczy, że podczas zakupów zalogujesz się na swoje konto. Każdy zarejestrowany Klient detaliczny może zbierać punkty lojalnościowe, a następnie wymieniać je na atrakcyjne jednorazowe rabaty przy kolejnych zakupach. To się opłaca!

Zasady programu lojalnościowego:

* Punkty w programie lojalnościowym zbierane są za dokonane i opłacone transakcje.

* Za każde wydane 2 zł za zakup towaru otrzymujesz 1 PKT (np. dokonując zakupów na kwotę 100 zł brutto, otrzymujesz 50 punktów lojalnościowych).

* Podczas zakupu otrzymujesz informację o liczbie punktów przyznanych za zakup konkretnego towaru.

* Punkty naliczają się automatycznie po każdym zrealizowanym zamówieniu i widoczne są na Twoim koncie w sekcji PROGRAM LOJALNOŚCIOWY.

* Ważne! Punkty lojalnościowe naliczają się wyłącznie w przypadku zamówień z przedpłatą. Jeśli masz pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

* Punkt lojalnościowe sumują się.

* Punkty lojalnościowe nie przeterminowują się i w każdej chwili można je wykorzystać wymieniając na jednorazowy rabat.

* Dodatkowe punkty lojalnościowe można otrzymać za zapisanie się do newslettera oraz dodanie opinii o produkcie i zarealizowanym zamówieniu.

Jaki rabat otrzymam za zebrane punkty lojalnościowe?

Rabaty otrzymasz tylko na składane zamówienie w zamian za punkty:

* 50 PKT to 5% rabatu

* 100 PKT to 10% rabatu

Są to rabaty jednorazowe, które nie sumują się z innymi rabatami.

Co mogę zrobić, by zdobyć dodatkowe punkty lojalnościowe?

* 50 PKT za subskrypcję do newslettera BioFeed ZOO

* 10 PKT za dodanie opinii o produkcie (potwierdzone zakupem)

* 10 PKT za dodanie opinii o zamówieniu po zakupie

Jak wymienić punkty lojalnościowe na rabaty jednorazowe? 

1. Zaloguj się w sklepie: ZALOGUJ SIĘ

2. Przejdź do sekcji PROGRAM LOJALNOŚCIOWY i wybierz WYMIEŃ PUNKTY NA RABATWYMIEŃ PUNKTU NA RABAT

3. Wybierz i aktywuj rabat z którego chcesz skorzystać podczas składania zamówienia. 

4. Rabat automatycznie zostanie dodany do zamówienia.

lub

1. Zaloguj się w sklepie: ZALOGUJ SIĘ

2. Wróć do strony sklepu i dodaj interesujący Cię produkt do koszyka.

3. Przejdź do koszyka i przejdź do sekcji WYMIEŃ PUNKTY NA RABAT (na dole strony koszyka): PRZEJDŹ DO KOSZYKA

4. Wybierz i aktywuj rabat z którego chcesz skorzystać podczas składania zamówienia. 

5. Rabat automatycznie zostanie dodany do zamówienia.

Jak sprawdzić ile mam punktów lojalnościowych?

Liczbę posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto ZALOGUJ SIĘ. W sekcji PROGRAM LOJALNOŚCIOWY zobaczysz ile masz punktów. Zrobiłeś/aś zakupy i nie widzisz dodanych punktów na swoim koncie? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta tel. +48 887 700 444 lub sklep@biofeedzoo.pl

Jestem nowym Klientem. Czy otrzymam rabat na pierwsze zamówienie?

Tak! Każdy z nowych klientów może zdobyć 10% rabatu na pierwsze zamówienie w naszym Sklepie BioFeed ZOO. Jak to zrobić?

1. Przejdź do sekcji subskrypcji newslettera: SUBSKRYPCJA NEWSLETTERA

2. Podaj nam imię oraz adres e-mail. Wyraź chęć na subskrypcję newslettera.

3. Po poprawnym dołączeniu do listy subskrybentów system automatycznie wygeneruje wiadomość z podziękowaniem i unikalnym jednorazowym kodem rabatowym, który możesz wykorzystać podczas pierwszych zakupów.

 4. Skopij kod z wiadomości i wklej w odpowiednim miejscu na karcie koszyka.

Koniecznie śledź naszą stronę, media społecznościowe i bądź z nami na bieżąco!Instagram
pixel