FAQ - Najczęściej zadawane pytania

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE? 

1. Dodaj produkty do koszyka.

2. Jeśli posiadasz KOD RABATOWY - wpisz kod, zatwierdź i przejdź dalej.

3. Jeśli posiadasz konto klienta - zaloguj się. Jeśli nie posiadasz konta klienta możesz się zarejestrować. Możesz również złożyć zamówienie bez logowania i rejestracji. Wybór należy do Ciebie.

4. Podaj dane do wysyłki i zaakceptuj warunki regulaminu i polityki prywatności.

5. Wybierz formę płatności i dostawy.

6. Złóż zamówienie.

CHCĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR - CO ZROBIĆ?

Zakupione produkty możesz zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy oraz dowodem zakupu i wyślij na adres: MAGAZYN GW Sp. z o.o., ul. Kartuska 489, 80-298 Gdańsk. Zwrotu należnych środków dokonamy przelewem bankowym (na wskazane konto) w ciągu kilku dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROTU TOWARU

POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zawsze przed zwrotem warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: tel. +48 887 700 444 lub sklep@biofeedzoo.pl - wspólnie znajdziemy rozwiązanie problemu.

CHCĘ ZAREKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR - CO ZROBIĆ?

W przypadku stwierdzenia usterki towaru możesz złożyć reklamację. Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu i wyślij na adres: MAGAZYN GW Sp. z o.o., ul. Kartuska 489, 80-298 Gdańsk.

ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROTU TOWARU

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zawsze przed reklamacją warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: tel. +48 887 700 444 lub sklep@biofeedzoo.pl - wspólnie znajdziemy rozwiązanie problemu.

PROGRAM LAJNOLNOŚCIOWY - JAK MOGE ZBIERAĆ PUNKTY LOJALNOŚCIOWE I ODBIERAĆ NAGRODY?

Polityka Programu lojalnościowego została szczegółowo opisana na tej podstronie: PROGRAM LOJALNOŚCIOWY BIOFEED ZOO

DOSTAWA - JAK I KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIENIE? ILE KOSZTUJE?

Zamówienia realizujemy wyłącznie kurierem UPS. Zamówienie pakujemy w 24 godziny od momentu otrzymania zamówienia. Kurier UPS odbiera zamówienia z naszego terminala dystrybucyjnego raz dziennie o godz. 14:00. Jest szansa, że zamówienie złożone do godz. 12:00 zostanie nadane jeszcze tego samego dnia.

Nr listu przewozowego otrzymasz poprzez wiadomość e-mail po odbiorze paczek z naszego magazynu przez kuriera UPS.

Kurier powiadomi Cię również o przybliżonym terminie dostawy.

Swoją paczkę możesz monitorować na tej stronie: MONITOROWANIE PACZEK UPS

Dostawa kurierem kosztuje: 8,99 zł (przedpłata) + 10,99 zł (za pobraniem). Próg darmowej dostawy wynosi: od 99 zł.

CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Niestety nie. Nie dajemy możliwość odbioru osobistego zamówień.

SKĄD PAŃSTWO NADAJECIE ZAMÓWIENIA?

Zamówienia realizujemy z naszego Magazynu Dystrybucyjnego w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 489.

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Dajemy możliwość opłaty szybkim przelewem bankowym, kartą płatniczą lub za pobraniem. Współpracujemy z firmą PayPo (Przelewy24). Poprawnie wykonana opłata zostaje zaksięgowana na naszym koncie w przeciągu kilku minut. Od momentu zaksięgowania wpłaty, zamówienie trafia do realizacji. Jeśli jest to opłata za pobraniem - zamówienie trafia do realizacji natychmiast.

POSIADAM FIRMĘ / PROWADZĘ SKLEP ZOOLOGICZNY / HURTOWNIĘ I CHCĘ ROZPOCZĄĆ Z PAŃSTWEM WSPÓŁPRACĘ - CO ZROBIĆ?

Bardzo prosimy o zarejestrowanie nowego konta klienta z zaznaczeniem, że są Państwo hurtownikiem. Formularz rejestracyjny trafi do weryfikacji. Skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów współpracy.

Wymagamy min. wartości zamówienia. Proponujemy rabat na start oraz odroczony termin płatności. Zapewniamy darmową dostawę oraz opiekę Biura Sprzedaży. Przyspieszamy czas realizacji.

PRZEJDŹ DO FORMULARZA DLA HURTOWNIKÓW

Koniecznie śledź naszą stronę, media społecznościowe i bądź z nami na bieżąco!Instagram
pixel