FAQ - Najczęściej zadawane pytania
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
1. Dodaj produkty do koszyka.
2. Jeśli posiadasz KOD RABATOWY - wpisz kod, zatwierdź i przejdź dalej.
3. Jeśli posiadasz konto klienta - zaloguj się. Jeśli nie posiadasz konta klienta możesz się zarejestrować. Możesz również złożyć zamówienie bez logowania i rejestracji. Wybór należy do Ciebie.
4. Podaj dane do wysyłki i zaakceptuj warunki regulaminu i polityki prywatności.
5. Wybierz formę płatności i dostawy.
6. Złóż zamówienie.
CHCĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR - CO ZROBIĆ?
Zakupione produkty możesz zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy oraz dowodem zakupu i wyślij na adres: MAGAZYN GW Sp. z o.o., ul. Kartuska 489, 80-298 Gdańsk. Zwrotu należnych środków dokonamy przelewem bankowym (na wskazane konto) w ciągu kilku dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROTU TOWARU
POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zawsze przed zwrotem warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: tel. +48 887 700 444 lub sklep@biofeedzoo.pl - wspólnie znajdziemy rozwiązanie problemu.
CHCĘ ZAREKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR - CO ZROBIĆ?
W przypadku stwierdzenia usterki towaru możesz złożyć reklamację. Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu i wyślij na adres: MAGAZYN GW Sp. z o.o., ul. Kartuska 489, 80-298 Gdańsk.
ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROTU TOWARU
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zawsze przed reklamacją warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: tel. +48 887 700 444 lub sklep@biofeedzoo.pl - wspólnie znajdziemy rozwiązanie problemu.
PROGRAM LAJNOLNOŚCIOWY - JAK MOGE ZBIERAĆ PUNKTY LOJALNOŚCIOWE I ODBIERAĆ NAGRODY?
Polityka Programu lojalnościowego została szczegółowo opisana na tej podstronie: PROGRAM LOJALNOŚCIOWY BIOFEED ZOO
DOSTAWA - JAK I KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIENIE? ILE KOSZTUJE?
Zamówienia realizujemy wyłącznie kurierem UPS. Zamówienie pakujemy w 24 godziny od momentu otrzymania zamówienia. Kurier UPS odbiera zamówienia z naszego terminala dystrybucyjnego raz dziennie o godz. 14:00. Jest szansa, że zamówienie złożone do godz. 12:00 zostanie nadane jeszcze tego samego dnia.
Nr listu przewozowego otrzymasz poprzez wiadomość e-mail po odbiorze paczek z naszego magazynu przez kuriera UPS.
Kurier powiadomi Cię również o przybliżonym terminie dostawy.
Swoją paczkę możesz monitorować na tej stronie: MONITOROWANIE PACZEK UPS
Dostawa kurierem kosztuje: 8,99 zł (przedpłata) + 10,99 zł (za pobraniem). Próg darmowej dostawy wynosi: od 99 zł.
CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
Niestety nie. Nie dajemy możliwość odbioru osobistego zamówień.
SKĄD PAŃSTWO NADAJECIE ZAMÓWIENIA?
Zamówienia realizujemy z naszego Magazynu Dystrybucyjnego w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 489.
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
Dajemy możliwość opłaty szybkim przelewem bankowym, kartą płatniczą lub za pobraniem. Współpracujemy z firmą PayPo (Przelewy24). Poprawnie wykonana opłata zostaje zaksięgowana na naszym koncie w przeciągu kilku minut. Od momentu zaksięgowania wpłaty, zamówienie trafia do realizacji. Jeśli jest to opłata za pobraniem - zamówienie trafia do realizacji natychmiast.
POSIADAM FIRMĘ / PROWADZĘ SKLEP ZOOLOGICZNY / HURTOWNIĘ I CHCĘ ROZPOCZĄĆ Z PAŃSTWEM WSPÓŁPRACĘ - CO ZROBIĆ?
Bardzo prosimy o zarejestrowanie nowego konta klienta z zaznaczeniem, że są Państwo hurtownikiem. Formularz rejestracyjny trafi do weryfikacji. Skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów współpracy.
Wymagamy min. wartości zamówienia. Proponujemy rabat na start oraz odroczony termin płatności. Zapewniamy darmową dostawę oraz opiekę Biura Sprzedaży. Przyspieszamy czas realizacji.